Total: تومان
Total: تومان

بسمه تعالی

سایت پوشاک پررونق به همت آقای سید محمد حسینی، طراحی و ایجاد گردید. فعالیت این سایت، قبلاً فقط پخش عمده لباس مردانه و زنانه و نوزادی و بچه گانه بود که نظر به استقبال فراوان و تقاضاهای مکرر مشتریان، بصورت تکفروشی نیز فعالیت خود را آغاز نمود

مدیریت پخش پررونق، با هدف جلب رضایت کاربران و مخاطب شناسی بیشتر، همواره موازین اخلاقی را رعایت نموده و قیمت کلیه محصولاتی که بصورت تک فروشی ارائه می شوند را با همان قیمت عمده، تقدیم و پخش می نماید و محمد حسینی، همیشه این نوع نگاه و تکریم مشتری را حفظ نموده است و همواره حامی تولیدکنندگان پوشاک بوده و تعامل خوبی با تأمین کنندگان لباس داشته و بعنوان یک خریدار نقدی لباس نیز از کلیه محصولات دیگر همکاران و تولیدکنندگان در زمینه پوشاک، حمایت می کند

نگاهی گذرا به زندگینامه حسینی:

سید محمد حسینی متولد شهریور 1359 میباشد. و تحصیلات دوره ابتدایی و متوسطه(راهنمایی) خود را با رتبه و نمرات خوب و عالی سپری نمود. وی در حدود سن 16 سالگی و با مدرک سیکل به استخدام رسمی نیروی هوایی ارتش با هدف خلبانی نظامی درآمد. اما پس از یکسال، از نیروی هوایی، داوطلبانه استعفاء داد. زیرا در آنزمان ترجیح براین داد که در بیرون از نظام، میتواند هم فعالیت اقتصادی داشته باشد و هم تحصیلات را خارج از نظام ادامه دهد و سپس با مدرک لیسانس، وارد دنیای نظامی گردد و در رشته خلبانی تحصیل نماید(که البته بعداً هرگز مجدداً جهت نظامی شدن اقدام ننمود)

او که در آنزمان به این باور و نتیجه رسیده بود افرادی که در کنار تحصیل، وارد دنیای کار و حرفه و مهارت میشوند موفق تر از افرادی هستند که بعداً صرفاً با یک مدرک تحصیلی به دنیای کار و تجارت و اقتصاد وارد میشوند و معمولاً مهارت فردی و شغلی از مدرک تحصیلی، بهتر است. در همان سن 16-17 سالگی به جستجوی شغل مناسب پرداخت و سرانجام خیاطی صنعتی یا همان تولیدی لباس را انتخاب نمود و ابتدا در بازار بزرگ تهران، در یک کارگاه تولیدی لباس زنانه، مشغول بکار شد.

از آنجا که داوطلبانه و آگاهانه این شغل را انتخاب کرده بود، از همان ابتدا همانند یک کارگر حرفه ای، خوب و سریع و دلسوزانه و بعضاً خلاقانه کار میکرد و همین امر سبب شد که خیلی سریع، بسیاری از مهارتهای تولید پوشاک و دوزندگی و خیاطی حرفه ای را بیاموزد

و پس از دو سال بود که بطور جدی و پس از اطمینان از اینکه امور پایه را بخوبی یاد گرفته است، بصورت یک خیاط حرفه ای در دنیای تولید پوشاک و لباس، فعالیت داشته وهمزمان با تحصیل و درس، در مناطقی همچون بازار بزرگ تهران، کوچه برلن، خ جمهوری و امیراکرم و… مشغول بکار شد و حداقل ده سال به برش کاری لباس و دوخت انواع لباس زنانه و مردانه و بچه گانه مشغول بود و مهارت دوخت و برش و نیز شناخت انواع پارچه و بافت و نساجی و.. را بتدریج فرا آموخت و همزمان به تحصیلات خود در رشته هنر و بازیگری ادامه داد و بتدریج وارد دنیای فیلمسازی و تئاتر و سینما و تلویزیون و ساخت تیزر تبلیغاتی و… شد و کم کم از دنیای تولید پوشاک دور شد و به دنیای فیلمسازی پیوست

بدلیل تمایل فراوان به سرمایه گذاری در فیلم و سینما، جهت درآمد بهتر و بیشتر و تأمین سرمایه جهت تولید فیلم، مجدداً به پخش و فروش پوشاک روی آورد و از آنجا که در آنزمان، هنوز اینترنت به شکل امروزی رشد نیافته بود و موبایل نیز تازه وارد کشور شده و چندان فراگیر نبود، وی امکان تبلیغ و جذب مشتری نداشت و نیز از آنجا که بشدت از بازاریابی حضوری و بازاریابی تلفنی، متنفر میباشد و در شأن هیچ انسانی، آنرا نمی داند، به تفکر پرداخته و با شیوه هایی خاص و بدیع و مبتکرانه توانست مشتریان زیادی را بدست آورده و به همین جهت، هم در نزد مشتریان و هم در دنیای پوشاک و نزد تولیدکنندگان و پخش کنندگان، و در بازار تهران، اعتبار و وجهه ای شایسته کسب نمود.

از آنجا که اکثر کارگران و پرسنل و صاحبان تولیدیهای پوشاک، دارای سطح سواد تحصیلی زیر سیکل و مقطع راهنمایی هستند و کمتر کارفرمایی در پوشاک یافت می شود که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یا بالاتر باشد، ناخواسته ذهنشان نیز خلاقیت لازمه را نداشته و همچنین نظر به اینکه از صبح تا شب، بطور تمام وقت در کارگاه، مشغول کار میباشند و در سطح شهر و با مردم و مشتریان و فروشندگان و.. در ارتباط مستمر نیستند، مهارت جذب مشتری و ارتباط را ندارند. همین مورد سبب گردید که محمد حسینی، به کمک و یاری آنها رفته و با دلایل فنی و علمی و با مشاوره کاملاً رایگان، بسیاری از تولیدیهای پوشاک را سامان بخشید و توانست راندمان تولید هر کارگاه را بالا برده و نیز از هزینه های مازاد آتها بکاهد و کیفیت تولید را افزایش و قیمتها را کاهش دهد و کم کم با بهره گیری از طراحان مد نیز، طرحهای متفاوت و به روزی را به تولیدیها ارائه داد. و سبب رشد تولیدیهای لباس و فروش خود گردید

وی کم کم و با رشد اینترنت، پیشگام شده و به سراغ اینترنت رفته و در زمینه طراحی وبسایت نیز، رشد چشمگیری داشت و در راستای رونق بخشی به کسب و کار و فروش محصولات خود و نیز فعال ماندن در زمینه تبلیغ و فیلم و تیزر و نیز طراحی وبسایت، مجموعه های پررونق، هنرگرا، پرترین، گروه تبلیغاتی پرستو و مرکز دامین  طلاگستر را پایه گذاری و بنیان نهاد

پخش پوشاک پررونق: www.porronagh.ir

گروه فیلمسازی هنرگرا: www.honargara.ir

حراج دامین رند طلاگستر: www.talagostar.com

گروه تبلیغاتی پرستو: www.nikman.ir

وی در حال حاضر در یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکتهای پخش فیلم شبکه خانگی، بعنوان مدیر تبلیغات، مشغول به کار است که البته هرگز دنیای طراحی وبسایت و پوشاک را رها ننموده و همچنان در این زمینه ها فعالیت مستمر دارد

به همین سبب کم کم بعنوان مشاور کسب و کار و مشاور تبلیغاتی نیز، شهرت یافت و نقش بسزایی در راه اندازی فروشگاههای پوشاک موفق و پرفروش در شهر تهران داشت. و خود نیز با هدف شناخت بیشتر و بهتر مخاطبین و مشتریان و سلایق مردم مناطق مختلف شهر تهران، مدتها در فروشگاههای گوناگون لباسی که خودش مشاور راه اندازیشان بود، بصورت پاره وقت، بعنوان فروشنده افتخاری یا مشاور مدیر و یا مدیر فروشگاه، فعالیت نمود و امروزه شناخت کاملی، هم در زمینه تبلیغات و هم از انواع بافت لباس و پوشاک و هم دنیای وب دارد و با بازدید از کارخانجات نساجی در شهرهای گوناگون کشور و نیز بازدید مستقیم از کارگاههای تولیدی لباس در شهرهای گوناگون، تجربیات فراوانی را آموخت.

او همواره از عزیزانی که تمایل به سرمایه گذاری با سود میلیونی و درآمد بالا دارند، استقبال نموده و بعنوان مشاور کسب و کار و یا حامی فکری و معنوی آنها، در کنارشان بوده و از سرمایه گذاری با یک میلیون تومان تا سرمایه گذاری با مبلغ کم و مبلغ بالا و چند میلیاردی و… شرایط سوددهی و بازدهی خوبی در پوشاک را برای سرمایه گذار ایجاد می کند. و بزودی با برندسازی و نیز ساختارشکنی در زمینه فروش پوشاک و ترویج لباسهای زیبا و مدهای خوب بجای مدهای زننده و لباسهای ناشایست، گامی نو در دنیای پوشاک را رقم میزند. و به نوعی، پایه های یک استارت آپ موفق را برنامه ریزی نموده است که تاکنون از ارائه جزئیات این طرح پرطرفدار، پرهیز نموده است

سید محمد حسینی، همیشه بسیار برای دیگران، بویژه مشتریان،ارزش قائل است و اعتقاد راسخ دارد که هیچ شخصی و فروشگاهی و شرکتی و صنعتی و… بدون مشتری و مخاطب نمیتواند حتی یک ثانیه نیز تنفس کند و همچنین معتقداست که حتی اگر معروفترین شخص یا شرکت و فروشگاه دنیا باشیم و روزانه میلیونها مشتری داشته باشیم، بازهم نباید از تبلیغ و جذب مشتری جدید و خلاقیت و نوآوری غافل شده و برای مشتریان جدید نیز ارزش قائل شویم و بترسیم از روزیکه حتی یک مشتری و مخاطب، از ما ناراضی باشد. چه بسا که گاه، همان چند میلیون مشتری، به نظرات همین یک مشتری وابسته اند

وی همیشه خلاقیت و تنوع و نوآوری را دوست دارد و عمیقاً معتقد است که هرگز نباید خود را یک کاربلد تمام عیار بدانیم و همیشه باید در زمینه ای که فعالیت داریم، بدنبال آموختن باشیم و به دیگران نیز بیاموزیم و تنها راه رشد و پیشرفت اقتصاد هر کشوری، هم یاددادن و هم یادگرفتن است.

دوراندیشی و آینده نگری را نیز همیشه درنظر می گیرد و از هرگونه فعالیت سیاسی به دور است. گرچه از اتفاقات کشور و جهان نیز غافل نیست و سعی میکند همیشه و حتی در بدترین شرایط، بهترین تصمیمات ممکن و غیر عجولانه را بگیرد. و همیشه از مشاوره و همفکری با دیگران استقبال می نماید

نکته جالب در خصوص وی اینکه با وجود اینکه در زمینه طراحی وبسایت و اینترنت، سابقه درخشان و فعالیت مستمر دارد، از تمرکز برروی شبکه های اجتماعی، پرهیز می نماید و بخوبی میداند که بجای مدت زمان و وقت و هزینه ای که روی تلگرام و اینستاگرام گذاشته میشود میتوان در فضایی دیگر با وقت و هزینه ای کمتر، تجارت نموده و مخاطبان و مشتریان بیشتری را بدست آورد. که یکی از رازهای موفقیت وی، همین امر میباشد

وی اگرچه در شبکه های اجتماعی، حضور دارد، اما قلباً و عقلاناً بشدت با اینستاگرام و تلگرام، مخالف است و از همان بدو فراگیرشدن تلگرام در کشور، به همه اطرافیان و نیز در اینترنت به همگان، هشدار میداد که نباید از تلگرام استقبال کنند و حتی مطلب و مقالاتی را اندر معایب فراوان و مضرات بیشمار اقتصادی تلگرام برای بسیاری از مسئولین و نیز نمایندگان مجلس فرستاد.

او به دور از هرگونه نگاه سیاسی، اعتقاد داشته و دارد که تلگرام سبب میگردد تا روحیات و سلایق و اطلاعات خصوصی مردم ایران بدست دیگر کشورهای پشتیبان پنهان تلگرام بیفتد و اقتصاد کشور، تا چند سال آینده بطور کامل فلج می شود و گرانی عجیب و چشمگیری کشور را فرا می گیرد و متأسفانه این موضوع، پس از گذشت چندسال به واقیعت پیوست و تلگرام توانست ضربه ای جدی به اقتصاد کشور عزیزمان، ایران بزند. و جالبست که در زمانیکه بحث فیلترشدن تلگرام مطرح بود، برخی مطالب و دلایلی که از سوی برخی مسئولین موافق فیلتر و نیز در وبسایتشان یا پیجشان یا اینترنت منتشر میشد دقیقاً یک کپی از متن ارسالی محمد حسینی بود و افزایش بیسوادی و کم سوادی عمومی و اینترنتی مردم نیز از دیگر مضرات تلگرام و اینستاگرام بود که وی بر آن تأکید داشته و دارد

این دوراندیشی و پیش بینی و نوع نگاه، بعدها نیز مکرراً به اثبات رسید. مخصوصاً در ایام کرونایی و دوران قرنطینه و بویژه در طرح #در_خانه_بمانید که همه فروشگاهها بویژه فروشگاههای لباس و پوشاک، بطور کامل، تعطیل اجباری شدند، بسیاری از مشاغل، ازجمله فروشندگان پوشاک، با مشکل جدی در فروش مواجه شده و هیچگونه مشتری نداشتند و تلگرام و اینستاگرام، پاسخگوی نیاز آنها و نیز مشتریانشان نبود. زیرا کاربران در اینترنت و گوگل بدنبال خرید لباس و.. بودند و این در حالی بود که تلگرام و اینستا و.. بخوبی در نتایج گوگل، دیده نمی شدند و یا امکانات کافی جهت معرفی یا انتخاب محصول را نداشتند.

 و در همین ایام کرونایی بود که فروشگاه آنلاین لباس پررونق، در اسفند و مخصوصاً در نوروز 99 رکورد بسیار بالایی در فروش محصولات بدست آورد و بسیار پرفروش تر از همیشه شد. چرا که در نتایج گوگل، بخوبی دیده میشد و اگر بجای وبسایت، از تلگرام و اینستاگرام استفاده می نمود، طبعاً پوشاک پررونق نیز بی رونق می گردید. اما نتیجه، معکوس شد و آشنایی مشتریان جدید اینترنتی با فروشگاه پررونق، سبب گردید تا در ایام #پساکرونایی، تمایلی جدی به مراجعه حضوری به فروشگاه لباس پررونق داشته باشند

مشاهده ویدئوی های سید محمد حسینی و آشنایی بیشتر با او:

www.honargara.ir/films

One thought on “درباره ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

CAPTCHA ImageChange Image