بسمه تعالی

سایت پوشاک پررونق به همت آقای سید محمد حسینی، طراحی و ایجاد گردید. فعالیت این سایت، قبلاً در زمینۀ پخش عمده لباس مردانه و زنانه و نوزادی و بچه گانه بود که نظر به استقبال فراوان و تقاضاهای مکرر، بصورت تکفروشی نیز فعالیت خود را آغاز نمود

البته مدیریت پخش پررونق، با هدف جلب رضایت کاربران و مخاطب شناسی بیشتر، همواره موازین اخلاقی را رعایت نموده و قیمت کلیه محصولاتی که بصورت تک فروشی ارائه می شوند را با همان قیمت عمده،تقدیم و پخش می نماید و محمد حسینی، همیشه این نوع نگاه و تکریم مشتری راحفظ نموده است

نگاهی گذرا به زندگینامه حسینی:

سید محمد حسینی متولد شهریور 1359 میباشد. و تحصیلات دوره ابتدایی و متوسطه(راهنمایی) خود را با رتبه و نمرات خوب و عالی سپری نمود. وی در حدود سن 16 سالگی به این باور و نتیجه رسید افرادی که در کنار تحصیل، وارد دنیای کار و حرفه و مهارت میشوند موفق تر از افرادی هستند که بعداً صرفاً با یک مدرک تحصیلی به دنیای کار و تجارت و اقتصاد وارد میشوند و معمولاً مهارت فردی و شغلی از مدرک تحصیلی، بهتر است. به همین سبب در همان سن 16 سالگی به جستجوی شغل مناسب پرداخت و سرانجام خیاطی صنعتی یا همان تولیدی لباس را انتخاب نمود و در بازار بزرگ تهران، در یک کارگاه تولیدی لباس زنانه، مشغول بکار شد.

از آنجا که داوطلبانه و آگاهانه این شغل را انتخاب کرده بود، از همان ابتدا همانند یک کارگر حرفه ای، خوب و سریع و دلسوزانه و بعضاً خلاقانه کار میکرد و همین امر سبب شد که هنوز چند هفته نشده و در کمتر از یکماه، کارفرما و دیگر همکارانش به او اجازه دهند که با چرخ خیاطی کار کند و چرخکاری را بیاموزد که معمولاً در اکثر تولیدیها و کارگاهها یک وسط کار، بین یک تا دو سال طول میکشد تا چنین اجازه ای را کسب کند. اما حسینی میدانست که اگر کار را از پایه و از پایین دست،بخوبی یاد نگیرد هرگز یک مدیر و کارفرمای موفق و کاربلد نخواهد شد. فلذا با وجود اصرار فراوان کارفرما، وی تمایل چندانی به چرخکاری نشان نداد و طی دو سال در چندین کارگاه و تولیدی پوشاکهای متفاوت، بعنوان وسط کار مشغول بود که البته همیشه پیشنهاد چرخکارشدن برایش فراهم بود و وی نیز بتدریج با انواع چرخ و دوزندگی آشنا شد و مهارت نسبی را در خیاطی و کار با چرخهای خیاطی گوناگون آموخت.

و پس از دو سال بود که بطور جدی و پس از اطمینان از اینکه امور پایه را بخوبی یاد گرفته است، بصورت یک چرخکار حرفه ای در دنیای تولید پوشاک و لباس، فعالیت داشته وهمزمان با تحصیل و درس، در مناطقی همچون بازار بزرگ تهران، کوچه برلن، خ جمهوری و امیراکرم و… مشغول بکار شد و حداقل ده سال به دوخت انواع لباس زنانه و مردانه و بچه گانه مشغول بود و مهارت دوخت و برش و نیز شناخت انواع پارچه و بافت و نساجی و.. را بتدریج فرا آموخت و همزمان به تحصیلات خود در رشته هنر و بازیگری ادامه داد و بتدریج وارد دنیای فیلمسازی و تئاتر و سینما و تلویزیون و ساخت تیزر تبلیغاتی و… شد و کم کم از دنیای تولید پوشاک دور شد و به دنیای فیلمسازی پیوست.

بدلیل تمایل فراوان به سرمایه گذاری در فیلم و سینما، جهت درآمد بهتر و بیشتر و تأمین سرمایه جهت تولید فیلم، به پخش و فروش پوشاک روی آورد و از آنجا که در آنزمان، هنوز اینترنت به شکل امروزی رشد نیافته بود و موبایل نیز تازه وارد کشور شده و چندان فراگیر نبود،، وی امکان تبلیغ و جذب مشتری نداشت و نیز از آنجا که بشدت از بازاریابی حضوری و بازاریابی تلفنی، متفر میباشد و در شأن هیچ انسانی، آنرا نمی داند، به تفکر پرداخته و با شیوه هایی خاص و بدیع و مبتکرانه توانست مشتریان زیادی را بدست آورده و به همین جهت، هم در نزد مشتریان و هم در دنیای پوشاک و نزد تولیدکنندگان و پخش کنندگان، و در بازار تهران، اعتبار و وجهه ای کسب نمود.

از آنجا که اکثر کارگران و پرسنل و صاحبان تولیدیهای پوشاک، دارای سطح سواد تحصیلی زیر سیکل و مقطع راهنمایی هستند و کمتر کارفرمایی در پوشاک یافت می شود که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یابالاتر باشد، ناخواسته ذهنشان نیز خلاقیت لازمه را نداشته و همچنین نظر به اینکه از صبح تا شب، بطور تمام وقت در کارگاه، مشغول کار میباشند و در سطح شهر و با مردم و مشتریان و فروشندگان و.. در ارتباط مستمر نیستند، مهارت جذب مشتری و ارتباط را ندارند. همین مورد سبب گردید که محمد حسینی، با دلایل فنی و علمی و با مشاوره کاملاً رایگان، بسیاری از تولیدیهای پوشاک را سامان بخشید و توانست راندمان تولید هر کارگاه را افزایش داده و نیز از هزینه های مازاد آتها بکاهد و کیفیت تولید را بالا برده و قیمتها را کاهش دهد و کم کم با بهره گیری از طراحان مد نیز، طرحهای متفاوت و به روزی را به تولیدیها ارائه داد. و سبب رشد تولیدیهای لباس گردد.

وی کم کم و با رشد اینترنت، پیشگام شده و به سراغ اینترنت رفته و در زمینه طراحی وبسایت نیز، رشد چشمگیری داشت و در راستای رونق بخشی به کسب و کار و فروش محصولات خود و نیز فعال ماندن در زمینه تبلیغ و فیلم و تیزر و نیز طراحی وبسایت، مجموعه های پررونق، هنرگرا، بهتران، گروه تبلیغاتی پرستو و مرکز دامین  طلاگستر را پایه گذاری و بنیان نهاد.

پخش پوشاک پررونق: www.porronagh.ir و www.mantopalto.ir

گروه فیلمسازی هنرگرا: www.honargara.com

مرکز دامین رند طلاگستر: www.talagostar.com

گروه تبلیغاتی پرستو: www.nikman.ir

سایت نیازمندیهای رایگان بهتران.کام: www.behtaran.com

وی در حال حاضر در یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکتهای پخش فیلم شبکه خانگی، بعنوان مدیر تبلیغات، مشغول به کار است که البته هرگز دنیای طراحی وبسایت و پوشاک را رها ننموده و همچنان در این زمینه ها فعالیت مستمر دارد.

به همین سبب کم کم بعنوان مشاور کسب و کار و مشاور تبلیغاتی نیز، شهرت یافت و نقش بسزایی در راه اندازی چندین فروشگاه پوشاک موفق و پرفروش در شهر تهران داشت. و خود نیز با هدف شناخت بیشتر و بهتر مخاطبین و مشتریان و سلایق مردم مناطق مختلف شهر تهران، مدتها در فروشگاههای گوناگون لباسی که خودش مشاور راه اندازیشان بود، بعنوان فروشنده یا مشاور مدیر و یا مدیر، فعالیت نمود و امروزه شناخت کاملی،هم در زمینه تبلیغات و هم از انواع بافت لباس و پوشاک و هم دنیای وب دارد و با بازدید از کارخانجات نساجی در شهرهای گوناگون کشور و نیز بازدید مستقیم از کارگاههای تولیدی لباس در شهرهای گوناگون، تجربیات فراوانی را آموخت.

او این روزها بطور مجدانه بدنبال یک شریک و سرمایه گذار جهت راه اندازی فروشگاه پوشاک با هدف برندسازی و نیز ساختارشکنی در زمینه فروش پوشاک و ترویج لباسهای زیبا و مدهای خوب بجای مدهای زننده و لباسهای ناشایست میباشد و به نوعی، پایه های یک استارت آپ موفق را برنامه ریزی نموده است که تاکنون از جزئیات این طرح، پرهیز نموده است

سید محمد حسینی، همیشه بسیار برای دیگران، بویژه مشتریان،ارزش قائل است و اعتقاد راسخ دارد که هیچ شخصی و فروشگاهی و شرکتی و صنعتی و… بدون مشتری و مخاطب نمیتواند حتی یک ثانیه نیز تنفس کند و همچنین معتقداست که حتی اگر معروفترین شخص یا شرکت و فروشگاه دنیا باشیم و روزانه میلیونها مشتری داشته باشیم، بازهم نباید از تبلیغ و جذب مشتری جدید و خلاقیت و نوآوری غافل شده و برای مشتریان جدید نیز ارزش قائل شویم و بترسیم از روزیکه حتی یک مشتری و مخاطب، از ما ناراضی باشد. چه بسا که گاه، همآن چند میلیون مشتری، به نظرات همان یک مشتری وابسته اند

وی همیشه خلاقیت و تنوع و نوآوری را دوست دارد و عمیقاً معتقد است که هرگز نباید خود را یک کاربلد تمام عیار بدانیم و همیشه باید در زمینه ای که فعالیت داریم، بدنبال آموختن باشیم و به دیگران نیز بیاموزیم و تنها راه رشد و پیشرفت اقتصاد هر کشوری، هم یاددادن و هم یادگرفتن است.

دوراندیشی و آینده نگری را نیز همیشه درنظر می گیرد و از هرگونه فعالیت سیاسی به دور است. گرچه از اتفاقات کشور و جهان نیز غافل نیست و سعی میکند همیشه و حتی در بدترین شرایط، بهترین تصمیمات ممکن و غیر عجولانه را بگیرد. و همیشه از مشاوره و همفکری با دیگران استقبال می نماید

نکته جالب در خصوص وی اینکه با وجود اینکه در زمینه طراحی وبسایت و اینترنت، سابقه درخشان و فعالیت مستمر دارد، از تمرکز برروی شبکه های اجتماعی، پرهیز می نماید و بخوبی میداند که بجای مدت زمان و وقت و هزینه ای که روی تلگرام و اینستاگرام گذاشته میشود میتوان در فضایی دیگر با وقت و هزینه ای کمتر، تجارت نموده و مخاطبان و مشتریان بیشتری را بدست آورد. که یکی از رازهای موفقیت وی، همین امر میباشد

وی بشدت با اینستاگرام و تلگرام، مخالف است و از همان بدو فراگیرشدن تلگرام در کشور، به همه اطرافیان و نیز در اینترنت به همگان، هشدار میداد که نباید از تلگرام استقبال کنند و حتی مطلب و مقالاتی را اندر معایب فراوان و مضرات بیشمار اقتصادی تلگرام برای بسیاری از مسئولین و نیز نمایندگان مجلس فرستاد.

او به دور از هرگونه نگاه سیاسی، اعتقاد داشته و دارد که تلگرام سبب میگردد تا روحیات و سلایق و اطلاعات خصوصی مردم ایران بدست دیگر کشورهای پشتیبان پنهان تلگرام بیفتد و اقتصاد کشور، تا چند سال آینده بطور کامل فلج می شود و گرانی عجیب و چشمگیری کشور را فرا می گیرد و متأسفانه این موضوع، پس از گذشت چندسال به واقیعت پیوست و تلگرام توانست ضربه ای جدی به اقتصاد کشور عزیزمان، ایران بزند. و جالبست که در زمانیکه بحث فیلترشدن تلگرام مطرح بود، برخی مطالب و دلایلی که از سوی برخی مسئولین موافق فیلتر و نیز در وبسایتشان یا پیجشان یا اینترنت منتشر میشد دقیقاً یک کپی از متن ارسالی محمد حسینی بود و افزایش بیسوادی و کم سوادی عمومی و اینترنتی مردم نیز از دیگر مضرات تلگرام و اینستاگرام بود که وی بر آن تأکید داشته و دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.